Saturday, March 05, 2011

不完美的结局


我一路以来认定的知心好友竟然那么不经大脑的说出一堆难听的话,一次又一次的伤害我。。。
过去的事我也不计较了,但是我真的不知道要怎么面对一个看不起我的朋友。。。
我不想要再次的听到你再为自己制造借口,来掩饰你所说过的话。。。
我不是不想给你机会,只是那种痛还比失恋的感觉更痛。。。
你要说我自私还是小气我也顾不了那么多了,我只想要找回我的自尊心。。。
并不待表我不感谢你一路以来为我做过的事,答应了你的事我也会去完成它,不拖不欠了。。
我只是不想要再痛哭一场,我累了。。。
我一定要坚强,因为这世界上只有自己是不会伤害自己的。。。

7 comments:

quen said...

Cheer up!!chin up to face another day..hyak hyak!fight fight fight!!

gobn888 said...

yea..cheer
that kind of thing always happen
time does tell u who is/are the genuine friends!

Amy Goh said...

@quen: yupz!!!! must gambatte!!! thanks =)

@sexymama: thanks sexymama~ i used to think that too but i'm confused now..dun wanna think anymore~ dun wanna care anymore~

gobn888 said...

just have to know that
mama cares for u!

Amy Goh said...

Awwww~ that's so sweet..miss u guys a lot =(

~CaLLy~ said...

husband cares for u too!

Amy Goh said...

yeay~ wife loves u too! >.<

twitstamp.com